تکست آهنگ مرگ تمدن از علی قاف و امپو


خواننده: علی قاف و امپو

آهنگ: مرگ تمدن


من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام

من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام
 
صفحه ی حوادث روزنامه رو
پسر ورق بزن ببین ببین که این پدر
چطور یه دخترو یه طور فرستاد
جایی که بهش میگفت جهنم انگار
بخون بدون آخه چطور یه مادر
بچشو کشته نمی شه باور......(بقیه در ادامه مطلب)


خواننده: علی قاف و امپو

آهنگ: مرگ تمدن


من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام

من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام
 
صفحه ی حوادث روزنامه رو
پسر ورق بزن ببین ببین که این پدر
چطور یه دخترو یه طور فرستاد
جایی که بهش میگفت جهنم انگار
بخون بدون آخه چطور یه مادر
بچشو کشته نمی شه باور
آخه چطور دلش اومد اونو خفش کنه
چطور میخواد بگه خسته ازش شده
چقدر یه مرد می تونه باشه کثیف
رو صورت عشقش بپاشه اسید
ببین چقدر یه زن می تونه لجن باشه
که صد ها مردو اون بکشه لجن زارش
ببین چطورپسربه زوریه دخترو
بردوازش گرفت اسم یه دخترو
بردو اونو فروخت به خواسته هاش فقط
تا اینجا اینها رو تو داشته باش ازم

من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام

من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام

بخون بدون بمون بزور بشین
ببین اینا حقیقته بدون که این
حرف دلم نی دردمه داشم
من دارم عادت به اینکه بازم
بشنوم ببینمو من با نیشخند
رد بشم از پسش اما هیچ کس
نیست که بدونه که این نیشخند از
نفرتمه چون که هیچ وقت من
غمهامو تقسیم نکردم با کسی
من به انتظار نشستم تا کسی
حرفامو از نگام حدس بزنه
غصه رو از چشام پس بزنه
پس یه نمه بزار نزدیکترشیم
به اصل مطلب هر میخ هرچی
توتربره جاش موندگار تره
نمی خوام حرفام موندگار نشه


من بیزارم از سکوت شبهام

در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام

من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام


هرروز دارم من وحشی تر می شم
بگوبگو از ماها وحشی تر کین؟
دیگه نفرت توی اجتمام پره
پس کوش فرهنگ اشتباه شده
فرهنگ، تمدن، زندگی بشری
شده خلاصه تو گور هرچی میخوای بخری
اگه داشتی برسی به آرزوت یه وقت
نا امید نشی آبروش ببر
اگه نداشت بشینو مسخرش کن
پول نداره آره مسخرس خب
من ماشینم خوبه پس متمدنم
هر چی که من دارم من متوجهم
لعنت به تو با این طرز تفکرت
تو تنها نیستی هرزه ازت پره
سال هاست تمدن وعشق مردن
بارها اینو من بهت گفتم


من بیزارم از سکوت شبهام

در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام

من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام 

من بیزارم از سکوت شبهام
در پی مرحمی برای دردام
فریادم هست سرود غمهام
می خونم تا نباره اشکام

مرجع تکست و عکس Samet-59


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد